wikken en wegen
Tot 22 december heerst hier een doodse stilte. De vergaderingen met mijn tien persoonlijkheden hebben al mijn aandacht hard nodig. Welke woorden ga ik gebruiken, hoe zorg ik dat ik elke dag weer een verhaaltje klaar heb. Geen idee, ik laat het gewoon op me afkomen en vetrouw op mijn geheugen en fantasie. Wat ik wel weet is dat ik ga valsspelen, ja je leest het goed, ik ga valsspelen en alhoewel dat geheel tegen mijn achterlijke lijstjesmoraal ingaat heb ik er toch vrede mee. Ik verklap niet wat er gaat gebeuren. Lijstjespuristen: het spijt me, ik ben één van jullie maar ik kan niet anders, dit moet gebeuren.
Tot die tijd hier nog zo'n gemakzuchtig lijstje met albums die het gewoon niet gaan halen maar waar ik wel erg van heb genoten afgelopen jaar.
EDIT: Sufjan Stevens' Illinois komt er ook niet in. Als ik hem draai, draai ik hem voor 'John Wayne Gacy Jr.' en hoewel dat één van de mooiste liedjes van het jaar is, is dat niet genoeg. Nee. Oh nee. Nee dus. Nee! Ik zei toch nee?! (zie je nu hoe moeilijk ik het heb)
* British Sea Power - Open Season
* Maxïmo Park - A Certain Trigger
* Tod Dockstader - Aerial 1
* Bloc Party - Silent Alarm
* Earth - Hex
* Sigur Ros - Takk
* Vashti Bunyan - Lookaftering
* Jack Rose - Kensington Blues
* Pelt - Untitled
* Lau Nau - Kuutharta
* Slim Thug - Already Platinum
* Isolée - Wearemonster
* Edan - Beauty and the Beat
* Low - The Great Destroyer
* Marissa Nadler - The Saga of Mayflower May
* Jamie Lidell - Multiply
* Justus Köhncke - Doppelleben
* Ladytron - Witching Hour
* CocoRosie - Noah's Ark
* Devendra Banhart - Cripple Crow
* Pete Philly & Perquisite - Mindstate
* V/A - Total 6
* Wooden Wand & The Vanishing Voice - Buck Dharma
* Orthrelm - OV
* Psychic Paramount - Gamelan Into the Mink Supernatural
* Twilight - Twilight
* Xiu Xiu - La Forêt
* Six Organs of Admittance - School of the Flower
1 Comments:
veel terugluisteren, daar ben ik nu dus mee bezig. valt me op dat ik het weer erg serieus neem allemaal, luisteren>wikken>wegen>plaatsen.
Post a Comment
<< Home