KM jaarlijshssihdlkdfjnkewrff
Dit zijn de lijstjes die ik aan de sectie redacteuren van KindaMuzik gestuurd hebt. Volgend jaar ben ik de MARS-man en neem ik de fakkel van Hans van der Linden over. Daar heb ik dan wel weer zin in.
BEATS
1. De Jeugd van Tegenwoordig – Parels voor de Zwijnen
2. Jamie Lidell - Multiply
3. M.I.A. – M.I.A.
4. Isolée – Wearemonster
5. Venetian Snares – Rossz Csillag Alatt Született
MARS
1. Animal Collective – Feels
2. Gang Gang Dance – God’s Money
3. Sunburned Hand of the Man – No Magic Man
4. Oneida – The Wedding
5. Paavoharju - Yhä Hämärää
ROCK
1. British Seapower – Open Season
2. Clap Your Hands Say Yeah – Clap Your Hands Say Yeah
3. Antony & The Johnsons – I Am A Bird Now
4. Xiu Xiu – La Forêt
5. CocoRosie – Noah’s Ark
TWANG
1. Sufjan Stevens – Illinois
2. Akron/Family – Akron/Family
3. Marissa Nadler – The Saga of Mayflower May
4. Devendra Banhart – Cripple Crow
5. Smog – A River Ain’t Too Much Love
LOUD
1. Taake - …Doedskvad
2. High on Fire – Blessed Black Wings
3. Lazarus Blackstar - Revelations
1 Comments:
M.I.A en Jamie Lidell komen er bij mij ook in. Dacht dat die Venetian Snares bij mars hoorde, anders stond die er bij mij ook wel in. Vakjes enzo.
Post a Comment
<< Home